Maak direct een klant account aan zodat u al uw reserveringen en facturen kunt beheren. Maak account aan

Werkwijze

 

Heenreis:

1. Na uw reservering bij Moenis ontvangt u per mail een reserveringsbevestiging. Deze bevestiging dient u mee te nemen wanneer u uw auto bij ons parkeert, dit mag door middel van een print of een digitale versie op uw mobiele telefoon of tablet.

2. 30 minuten voor uw aankomst belt u naar 020 2065180 (lokaal tarief), dit zodat wij de nodige voorbereidingen kunnen treffen voordat u bij ons aankomt. De dienstdoende medewerker verwelkomt u en zal met u uw reservering doornemen. Op dit moment zal de dienstdoende medewerker tevens de km stand en eventuele bestaande schades noteren, dit dient door u akkoord te worden bevonden en ondertekend voordat wij uw voertuig aan kunnen nemen. Dit formulier is gelijk uw bewijs dat u de sleutel en uw auto aan onze dienstdoende medewerker heeft afgegeven voor de periode van uw reservering. De medewerker brengt uw voertuig naar de centrale parkeerplaats van Moenis te Schiphol-Rijk (+/- 8 km) of naar de parkeergarage in Aalsmeer (+/- 14 km).

 
 

Terugreis:

Zodra u bent geland op Schiphol dient u Moenis te bellen op telefoonnummer 020 2065180, wij zijn dan op de hoogte van uw aankomst. Zodra u de douane bent gepasseerd, gaat u met de eerste (rol)trap / lift naar boven.

U dient naar de bocht tussen vertrekhal 2 en 3 te gaan waar onze dienstdoende medewerker klaarstaat met uw auto. De medewerkers zijn te herkennen aan de Xclusive Parking kleding en personeelsbadge.

Naast Valet Service heeft Moenis ook andere services.

Bij elke parkeerservice zijn de handelingen verschillend. Lees aandachtig wat wij van u verwachten bij aankomst en vertrek zodat wij goed op de hoogte zijn om u de service te kunnen bieden waar wij voor staan.